Ejbi 50

Ejbi 50

wtorek, 7 czerwca 2016

CHANEL....CHANEL.....

Witam po dłuższej przerwie. Z różnych powodów nie było mnie tu prawie cały rok!!! Jednak postanowiłam powrócić ot tak po prostu bo sprawia mi to wielką przyjemność, daje radość, bawi mnie to i myślę ze to najwazniejsze! Będąc przez jakiś czas poz granicami naszego kraju, buszowałam w okolicznych tam sklepach z odzieżą uzywaną i uwierzcie mi natrafialam na prawdziwe perełki, jedną z nich mam zaszczyt  dzisiaj Wam przedstawić to oryginalne szpileczki kultowej marki Chanel!!!  Do tej stylizacji wybralam aksamintna sukienkę tzw małą czarną z piekną kolią ze sztucznych pereł naszytą na stojce oraz, koronkowa torebkę vintage do której doczepilam broszkę Chanel. Ocenę  stylizacji pozostawiam Wam Drogie Panie :-)













Sukienka-sh
Szpilki Chanel-sh
Koronkowa torebka-sh
Okulary-Prada-sh

Foto-Sylwia P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz