Ejbi 50

Ejbi 50

piątek, 10 listopada 2017

Plisowana spódnica.......w jesiennej stylizacji....

Ostatnio plisowane spódnice stały się bardzo popularne, można je zobaczyć w wielu stylizacjach tzw. celebrytek......A wiecie kto rozpowszechnił i zastosował plisy ? No tak, tak dokładnie nie kto inny jak ikona mody- COCO CHANEL....I stąd moja dzisiejsza stylizacja...Jednak muszę stwierdzic ze pliski nie są dobre dla pań z duzymi biodrami, co nie znaczy że nie mogą nosic spodniczek plisowanych, moga tak jak ja ukryć ten mankament  i założyć do niej sweter oversize. Do tego botki koniecznie na wysokim obcasie , moje hiszpańskiej firmy zostały przywiezione z zagranicy, i dodatek podkreślający wszystko  w moim przypadku czewony, kaszmirowy szal .Ostatnimi czasy wyczytałam że hitem są także marynarki w kratkę, swego czasu Małgosia Kożuchowska miała takową na jakiejs imprezie, ja również jestem na czasie :-) i mam marynarkę w kratkę za jedyne 2zł :-)) Pani Kożuchowskiej pewnie kosztowała jedyne 500 lub 700zł .....Pozdrawim serdecznie....






































Sweterek-sh
Botki-hiszpańskiej firmy-Wonders
Spódniczka-sh
Marynarka-sh
Torebka-Tk-Maxx



Fot:Sylwia P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz